Falk E60

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Falk E60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Stoomricardo 26-02-2008
Geschreven voor: Falk E60

Een prima en heel simpel te bedienen systeem waarvoor ik in een leuke aanbieding slechts 130 euro betaalde! Hij werkt snel en betrouwbaar, heeft standaard goede en actuele detailkaarten (deels na te laden van bijgevoegde DVD, indien gewenst op te slaan op een SD kaart tot max. 2 Gb) van Noord- tot Zuid Europa (dus niet van Oost Europa en de Balkan), is instelbaar voor auto, fiets of wandelen, diverse points of interest meegeleverd en een even snelle als handige interface voor op de computer. Deze Falk is zeker zo goed en betrouwbaar als de 'grote' merken. Met de bijgevoegde tegoedbon van 20 euro is het nabestellen van een TMC module ook nog betaalbaar. Een absolute aanrader dus.